Prekių grąžinimas ir keitimas


8. Prekių grąžinimas ir keitimas

  • 8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis. Pirkėjas - fizinis asmuo (vartotojas) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. Po juvelyrinių dirbinių grąžinimo pardavėjas pasilieka teisę gaminio atitikimą patikrinti Lietuvos Prabavimo rūmuose, tokiu atveju pinigų grąžinimas už prekę gali trukti iki 30 dienų. Negrąžinami juvelyriniai dirbiniai, kurių dydis ar bet kokios kitos savybės pakeičiamos (trumpinama grandinėlė, mažinamas/didinamas dydis, keičiamas atspalvis ir pan.). Taip pat negrąžinamos prekės, kurių ženklinimas nuimamas, taip pat jei matosi dėvėjimo žymių (etiketės ar kitas ženklinimas turi būti nenuimti). Prekių gąrantijos suteikiamos pagal LR Civilinio kodekso galiojančias nuostatas, garantijų reikalavimai įtvirtinti CK 6.36str. komplektuojamų detalių garantijos terminas pagal įtvirtintą Civilinio kodekso straipsnį CK 6.335 str. 5. Standartinė prekių garantija 2 metai.

  • 8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį, pirkimo sąskaitos numerį, nenurodant grąžinimo priežasties.

  • 8.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • 8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; 8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; 8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

  • 8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

  • 8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ar nuorašą. 8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

  • 8.4. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

  • 8.5. Pirkėjas siųsdamas prekę ją paženklina pagal visus LR galiojančius ženklinimo reikalavimus skirtus juvelyrikai, pirkėjas įsipareigoja grąžinti prekes su pilna komplektacija (aukso praba bei briliantų karatai patikrinami kiekvienai grąžintai prekei). www.suzadetuviuziedas.lt pasilieka teisę vartotojų grąžintas prekes kurios buvo įsigytos www.suzadetuviuziedas.lt bei fizinėje www.suzadetuviuziedas.lt, patikrinti Lietuvos prabavimo rūmuose, kad būtų įsitikinta, ar prekė yra grąžinta tokia, kokia buvo išsiųsta. Tai ypač galioja perkant prekes su briliantais. Tik atlikus ar gavus ekspertizės, analizės rezultatus www.suzadetuviuziedas.lt grąžins pinigus. Tai gali užtrukti iki 30 kalendorinių dienų. Atlikti prekių patikrinimą Lietuvos Prabavimo rūmuose yra pardavėjo teisė, bet ne prievolė.

  • 8.6. Grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas. Dėl grąžinimo suderinimo prašome kreiptis info@vestuviniaiziedai.lt. Prekės keitimo atveju už grąžinimo bei siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma už prekę, taip pat pristatymo išlaidos, jei tokių yra.

  • 8.7. Prekės su individualiu išgraviruotu tekstu keičiamos/grąžinamos, tik esant brokui.

  • 8.8. Prekėms galioja 2 metų garantija, įstatymu numatyta tvarka.

  • 8.9. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

  • 8.10. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

  • 8.11. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.